Livet efter fjortonde januari.

Jag startade den här bloggen/dagboken 2012 då jag blev opererad för ett stort bukaorta-aneurysm. Jag ville komma tillbaka till livet. Det har jag väl gjort nu. Mina mål att springa ett marathon och Lidingöloppet 30 km är uppfyllda. Nu januari 2022 skulle "Livet börja", jag blev pensionär på"riktigt". Tomas min man skulle bli halvtidspensionär. Vi skulle göra så mycket tillsammans. Det som sen händer den 14 januari 2022 är det värsta som hänt mig hittills i mitt liv. Min fina Tomas avslutar sitt liv efter en kort tid av psykisk ohälsa. En del av mitt liv tar slut där. Jag har en stor fin familj och nu tar vi en dag i taget tillsammans. Men saknaden är så stor. Så min blogg fortsätter, jag behöver komma tillbaka ännu en gång. Men den här gången blir det så mycket svårare.

Fredag 22/9

Publicerad 2017-09-24 15:48:37 i Allmänt,


Fredag
Allt roligt har ett slut. Solen strålar denna dag. Buss upp till Sportgastein. Hans tillbaka som vår guide. Vi vandrar runt på en vacker led. Men av det utlovade 12 km blev det kanske max 6km. Vi gjorde många stopp och fick vänta på att gruppen innan skulle hinna iväg efter sina stopp. Kändes lite snopet att det blev en så kort vandring. MEN vi kunde sitta ute i solskenet och äta vår lunch. Snaps och öl därtill. Avslutning med STS, därefter middag och kvällen avslutades på Ritz med för min del Rasberry daquiri eller hur det nu stavas. 

Lördag på väg hem

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela