Livet efter fjortonde januari.

Jag startade den här bloggen/dagboken 2012 då jag blev opererad för ett stort bukaorta-aneurysm. Jag ville komma tillbaka till livet. Det har jag väl gjort nu. Mina mål att springa ett marathon och Lidingöloppet 30 km är uppfyllda. Nu januari 2022 skulle "Livet börja", jag blev pensionär på"riktigt". Tomas min man skulle bli halvtidspensionär. Vi skulle göra så mycket tillsammans. Det som sen händer den 14 januari 2022 är det värsta som hänt mig hittills i mitt liv. Min fina Tomas avslutar sitt liv efter en kort tid av psykisk ohälsa. En del av mitt liv tar slut där. Jag har en stor fin familj och nu tar vi en dag i taget tillsammans. Men saknaden är så stor. Så min blogg fortsätter, jag behöver komma tillbaka ännu en gång. Men den här gången blir det så mycket svårare.

Jobbat inatt

Publicerad 2019-09-01 09:06:55 i Allmänt,

Eller jag jobbade från kl 22 till strax efter ett på natten. Vaknade flera gånger i morse men lyckades i alla ligga kvar i sängen till nästan halv nio. Lite annorlunda väder idag. På ett sätt skönt. Inatt när jag gick hem från jobbet var det 24 grader varmt. 
Just nu är det kaos i mitt huvud. Ser verkligen fram mot att resa till Singapore. Men känner att det är så mycket vi fortfarande borde göra innan vi åker. När vi kommer hem är vi jetlaggade. Passar inte alls att ha beredskap den här helgen. Det känns som det är mest jag som oroar mig. Mannen i mitt liv säger att allt ordnar sig. Och det gör det väl. Men vi måste dra upp en plan. 
Hade behövt ett löppass men har inte tid och det känns bara stressigt när man har beredskap. 
Åskan mullrar på håll. Hela söndagen ligger framför oss. Det blir nog en bra dag😊

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela