Livet efter fjortonde januari.

Jag startade den här bloggen/dagboken 2012 då jag blev opererad för ett stort bukaorta-aneurysm. Jag ville komma tillbaka till livet. Det har jag väl gjort nu. Mina mål att springa ett marathon och Lidingöloppet 30 km är uppfyllda. Nu januari 2022 skulle "Livet börja", jag blev pensionär på"riktigt". Tomas min man skulle bli halvtidspensionär. Vi skulle göra så mycket tillsammans. Det som sen händer den 14 januari 2022 är det värsta som hänt mig hittills i mitt liv. Min fina Tomas avslutar sitt liv efter en kort tid av psykisk ohälsa. En del av mitt liv tar slut där. Jag har en stor fin familj och nu tar vi en dag i taget tillsammans. Men saknaden är så stor. Så min blogg fortsätter, jag behöver komma tillbaka ännu en gång. Men den här gången blir det så mycket svårare.

Lite tillbakatitt....

Publicerad 2016-06-25 08:25:52 i Allmänt,

Det har varit turbulenta dagar med mycket socialt umgänge så jag har inte hunnit skriva så mycket. 
I onsdags var jag Tomas och GunMarie på Tosselilla med de fyra barnen. Det blev en rolig ibland jobbig men mest trevlig dag. 
På kvällen sov flickorna över. 
När de små sötnosarna hämtades av sin mor på torsdag förmiddag fick vi andas ut lite. 
På torsdag eftermiddag åkte vi upp till Småland och Sjöatorp. 


Midsommarsemla🍓
På midsommaraftons morgon åkte vi in till Växjö för att bl.a. köpa jordgubbar till kvällen. 
Då hittade vi dessa på Askelyckan:

Jag fick förstås prova en sån. Mycket god. 
Ja sen badade vi. Tomas sprang. Vi cyklade lite Felix och jag. Och vi åt gott mest hela dagen. 



Kvällen 

Tomas och Felix tog ett sent kvällsdopp

Och nu sitter jag här mol allena och ser ut över sjön. 
Närmast måste vi gå en runda med Lufsen som verkligen lider av den här värmen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela