Livet efter fjortonde januari.

Jag startade den här bloggen/dagboken 2012 då jag blev opererad för ett stort bukaorta-aneurysm. Jag ville komma tillbaka till livet. Det har jag väl gjort nu. Mina mål att springa ett marathon och Lidingöloppet 30 km är uppfyllda. Nu januari 2022 skulle "Livet börja", jag blev pensionär på"riktigt". Tomas min man skulle bli halvtidspensionär. Vi skulle göra så mycket tillsammans. Det som sen händer den 14 januari 2022 är det värsta som hänt mig hittills i mitt liv. Min fina Tomas avslutar sitt liv efter en kort tid av psykisk ohälsa. En del av mitt liv tar slut där. Jag har en stor fin familj och nu tar vi en dag i taget tillsammans. Men saknaden är så stor. Så min blogg fortsätter, jag behöver komma tillbaka ännu en gång. Men den här gången blir det så mycket svårare.

Lördag och ganska trött

Publicerad 2017-10-28 22:21:13 i Allmänt,

Gårdagen började med ett besök på gymet. Den här veckan har varit en katastrof vad gäller träning. Och jag mår så dåligt när jag inte tränar. Efter jobbet AW på Harrys och konsert i Klosterkyrkan. Medan jag väntade på Felix och Ruben som skulle komma med tåget 21:25 så tog jag och KR en öl på Lundia. Och dagen på jobbet var helt konstig. Det händer så många underliga saker. Vad händer med vår trevliga arbetsplats?
Idag fick vi med oss Felix o Ruben till Tropikariet i Helsingborg. Men det känns alltid som om Tomad och jag har mer behållning än barnbarnen. Mat på MacDonalds sen. Mat och mat. Den vegetariska wrapen var ingen kulinarisk höjdare. Och 49kr det är ändå inte jättebilligt. Man blir ganska utmattad av två tonårsbarn så jag kände att jag måste springa en runda. Så blev det. Sprang upp till jobbet och lämnade parkeringskortet. Fortsatte sedan på min " vinterrunda" i stan. Det blåste jättemycket men man märker inte av vinden så mycket i stan. Det blev väl 11 km ungefär. Sen har vi ätit. Jag har satt i mig massor av Pringles och jag är jättetrött💤💤 (null) (null) (null)

(null)

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela