Livet efter fjortonde januari.

Jag startade den här bloggen/dagboken 2012 då jag blev opererad för ett stort bukaorta-aneurysm. Jag ville komma tillbaka till livet. Det har jag väl gjort nu. Mina mål att springa ett marathon och Lidingöloppet 30 km är uppfyllda. Nu januari 2022 skulle "Livet börja", jag blev pensionär på"riktigt". Tomas min man skulle bli halvtidspensionär. Vi skulle göra så mycket tillsammans. Det som sen händer den 14 januari 2022 är det värsta som hänt mig hittills i mitt liv. Min fina Tomas avslutar sitt liv efter en kort tid av psykisk ohälsa. En del av mitt liv tar slut där. Jag har en stor fin familj och nu tar vi en dag i taget tillsammans. Men saknaden är så stor. Så min blogg fortsätter, jag behöver komma tillbaka ännu en gång. Men den här gången blir det så mycket svårare.

Inte många timmar kvar av den här helgen...

Publicerad 2020-02-23 19:49:01 i Allmänt,

Hur blev nu den här dagen? Vi körde till Helsingborg. Solen var framme och man kände inte av blåsten så mycket. Men om det inte kom vatten från ovan så var det desto mer på spåret. Vad ska man säga mer jogg än löpning. Det blev 7 km på milspåret. 
Sen åkte vi ner till Pålsjöbaden. Det är så fint det badet. Men det blåste mycket, vattnet var grå/brungrumligt. Doppade mig en gång. 
På vägen hem började det regna igen. Hur kan det finnas så mycket regn däruppe?
Efter badet åkte vi till Oscar och Johanna, vi hade hämtmat med oss från Burger King. 
Vi passade sedan Belle medan de tränade. 
Nu är vi hemma, ganska trötta. 
Sett ett avsnitt av Grace and Frankie. 
Pratat med min yngsta syster. Har packat träningsväskan för att gå till gymmet i morgon bitti. Vi får se hur det känns i morgon. 
(null)

(null)

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela