Livet efter fjortonde januari.

Jag startade den här bloggen/dagboken 2012 då jag blev opererad för ett stort bukaorta-aneurysm. Jag ville komma tillbaka till livet. Det har jag väl gjort nu. Mina mål att springa ett marathon och Lidingöloppet 30 km är uppfyllda. Nu januari 2022 skulle "Livet börja", jag blev pensionär på"riktigt". Tomas min man skulle bli halvtidspensionär. Vi skulle göra så mycket tillsammans. Det som sen händer den 14 januari 2022 är det värsta som hänt mig hittills i mitt liv. Min fina Tomas avslutar sitt liv efter en kort tid av psykisk ohälsa. En del av mitt liv tar slut där. Jag har en stor fin familj och nu tar vi en dag i taget tillsammans. Men saknaden är så stor. Så min blogg fortsätter, jag behöver komma tillbaka ännu en gång. Men den här gången blir det så mycket svårare.

Lördagsmorgon och vinden tjuter utanför....

Publicerad 2020-02-22 08:17:09 i Allmänt,

Tanken var att åka till Helsingborg och springa i Pålsjö skog. Men det regnar och blåser och vindarna skall tillta..så vi skjuter upp det till i morgon och hoppas på bättre väder. 
På agendan står då att skruva ihop en hylla och fixa till i förrådet. 
Åka och handla, träna 🏋️‍♀️ förhoppningsvis. 
Ikväll kommer Erika vi ska titta på film 🎞 hoppas att den är bättre än den jag såg i går kväll. 
Känner att det jag vill göra i framtiden är att vandra och se så mycket av Sverige som möjligt. Måste hitta en vandringskompis eftersom jag tror att Tomas inte vill vandra lika mycket som jag. Idag blir det dock ingen vandring. 
(null)




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela