Livet efter fjortonde januari.

Jag startade den här bloggen/dagboken 2012 då jag blev opererad för ett stort bukaorta-aneurysm. Jag ville komma tillbaka till livet. Det har jag väl gjort nu. Mina mål att springa ett marathon och Lidingöloppet 30 km är uppfyllda. Nu januari 2022 skulle "Livet börja", jag blev pensionär på"riktigt". Tomas min man skulle bli halvtidspensionär. Vi skulle göra så mycket tillsammans. Det som sen händer den 14 januari 2022 är det värsta som hänt mig hittills i mitt liv. Min fina Tomas avslutar sitt liv efter en kort tid av psykisk ohälsa. En del av mitt liv tar slut där. Jag har en stor fin familj och nu tar vi en dag i taget tillsammans. Men saknaden är så stor. Så min blogg fortsätter, jag behöver komma tillbaka ännu en gång. Men den här gången blir det så mycket svårare.

Torsdagskväll

Publicerad 2020-02-20 23:05:15 i Allmänt,

Har hunnit med mycket idag. Städade hela lägenheten. Åkte sen ut till Erikshjälpen där jag köpte två champagneglas 🥂 och två pizzatallrikar. Sen kollade jag på Mio som just nu har att man får 300kr rabatt när man handlar för minst 600kr. Hittade ett bord men köpte det inte då jag ville att Tomas skulle se det också. 
Vidare till Coop där jag handlade mat bl.a. räkmackor som vi ska ha med till Oscar och Johanna i kväll när vi ska passa Belle. 
Hemma och fikade såg ett avsnitt av Grace and Frankie. 
Bestämde mig sen för att åka ut och köpa mitt bord på Mio och fick sällskap av Halina. 
Vi passade den söta Belle. Gick till gymmet.
Var hemma vid åtta, tittat på Tv 📺 och läst lite i ICAkuriren. 
Klockan har hunnit bli elva och jag borde sova. 
(null)
Köpte fastlagsbulle på Coop, riktigt god😋
(null)
Mitt bord😊

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela