Livet efter fjortonde januari.

Jag startade den här bloggen/dagboken 2012 då jag blev opererad för ett stort bukaorta-aneurysm. Jag ville komma tillbaka till livet. Det har jag väl gjort nu. Mina mål att springa ett marathon och Lidingöloppet 30 km är uppfyllda. Nu januari 2022 skulle "Livet börja", jag blev pensionär på"riktigt". Tomas min man skulle bli halvtidspensionär. Vi skulle göra så mycket tillsammans. Det som sen händer den 14 januari 2022 är det värsta som hänt mig hittills i mitt liv. Min fina Tomas avslutar sitt liv efter en kort tid av psykisk ohälsa. En del av mitt liv tar slut där. Jag har en stor fin familj och nu tar vi en dag i taget tillsammans. Men saknaden är så stor. Så min blogg fortsätter, jag behöver komma tillbaka ännu en gång. Men den här gången blir det så mycket svårare.

Fredagskväll

Publicerad 2020-03-27 22:08:48 i Allmänt,

Min envisa snuva fortsätter....men så länge jag inte mår dåligt, inte har feber,inte har hosta,  så känns det ok att jobba. Har beredskap hela helgen. Det har varit lugnt ännu så länge. 
Vi gick till Fäladstorget och åt på pizzerian, jag och Jeanette delade en pizza. Efteråt handlade vi på Ica. Sen har vi bara chillat i soffan. Och sett gamla avsnitt av Dag, en norsk serie. Den är helt galen. 
Har börjat tänka över det här med LLIF, tror inte att jag vill vara med längre. Vet inte om man bara kan hoppa av. 
Fick en present av Gunilla idag. För att det är vår sista beredskap tillsammans. Vi har haft det så bra, har jobbat så bra ihop. Det finns ingen annan som jag jobbar så bra med. 
Nu måste jag sova 💤💤💤💤
(null)





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela