Livet efter fjortonde januari.

Jag startade den här bloggen/dagboken 2012 då jag blev opererad för ett stort bukaorta-aneurysm. Jag ville komma tillbaka till livet. Det har jag väl gjort nu. Mina mål att springa ett marathon och Lidingöloppet 30 km är uppfyllda. Nu januari 2022 skulle "Livet börja", jag blev pensionär på"riktigt". Tomas min man skulle bli halvtidspensionär. Vi skulle göra så mycket tillsammans. Det som sen händer den 14 januari 2022 är det värsta som hänt mig hittills i mitt liv. Min fina Tomas avslutar sitt liv efter en kort tid av psykisk ohälsa. En del av mitt liv tar slut där. Jag har en stor fin familj och nu tar vi en dag i taget tillsammans. Men saknaden är så stor. Så min blogg fortsätter, jag behöver komma tillbaka ännu en gång. Men den här gången blir det så mycket svårare.

Måndag i morgon 😧

Publicerad 2020-03-15 21:25:21 i Allmänt,

Som vanligt går helgen för fort. Det har varit en trevlig helg. Gårdagens fina väder var totalt  försvunnet. Grått och regnigt ☔️. Tillbaka till det vanliga. 
Vi började dagen med att städa. Sen åkte vi ut och handlade en strykbräda. Behöver den när jag ska lägga upp gardinerna jag köpte igår. 
Så nu är gardinerna på plats. Och julgardinerna är äntligen nerplockade både i kök och vardagsrum. 
Vi handlade på Willys också där vissa hyllor gapade tomma. I princip all pasta var slut. 
Hämtade de sista lådorna i Lennart och Erikas garage. De står nu 4 lådor med fotoalbum i hallen ouppackade. 
I kväll skulle jag och Kristiina lyssna på Henrik Widengren på Star Hotell kl 18:30. 
Insåg efter att jag lagat maten att jag inte skulle hinna springa så jag körde mitt eget pass här hemma innan jag hämtade Kristiina. 
Henrik Widengren levererade som vanligt. 
Tagit det lugnt härhemma sen. 
Planerar för att spinna på Olympen i morgon med Suzan. Blir en lång kväll för spinningen börjar inte förrän 18:30. Men Delphinens spinningpass på måndagar suger verkligen. 
(null)

(null)

(null)






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela