Livet efter fjortonde januari.

Jag startade den här bloggen/dagboken 2012 då jag blev opererad för ett stort bukaorta-aneurysm. Jag ville komma tillbaka till livet. Det har jag väl gjort nu. Mina mål att springa ett marathon och Lidingöloppet 30 km är uppfyllda. Nu januari 2022 skulle "Livet börja", jag blev pensionär på"riktigt". Tomas min man skulle bli halvtidspensionär. Vi skulle göra så mycket tillsammans. Det som sen händer den 14 januari 2022 är det värsta som hänt mig hittills i mitt liv. Min fina Tomas avslutar sitt liv efter en kort tid av psykisk ohälsa. En del av mitt liv tar slut där. Jag har en stor fin familj och nu tar vi en dag i taget tillsammans. Men saknaden är så stor. Så min blogg fortsätter, jag behöver komma tillbaka ännu en gång. Men den här gången blir det så mycket svårare.

Söndagskväll

Publicerad 2020-03-08 20:17:23 i Allmänt,

Den här helgen har gått så fort. Det gör den alltid förstås. Den här helgen kändes tung att ha framför sig. 3 timmar spinning på lördagen och Stävie trail idag söndag. 
 Men nu är det gjort och löpningen kändes bra idag. Det är ett trevligt spår att springa. 
Har inte känt så mycket av att det har varit internationella kvinnodagen, men det har varit en ok dag. Vi skulle gå en promenad i det fina vädret men det slutade med att jag lagade mat som vi tog med till Oscar och Johanna. 
Då fick vi träffa den lilla Belle en stund också. 
Sen har vi druckit kaffe, sett på Vänner. Jag har anmält mig och Julia till Color Run i Malmö den 9 maj. 
(null)
Skorna fick förstås tvättas efter loppet. Använder mina reseskotorkar. 
(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela