Livet efter fjortonde januari.

Jag startade den här bloggen/dagboken 2012 då jag blev opererad för ett stort bukaorta-aneurysm. Jag ville komma tillbaka till livet. Det har jag väl gjort nu. Mina mål att springa ett marathon och Lidingöloppet 30 km är uppfyllda. Nu januari 2022 skulle "Livet börja", jag blev pensionär på"riktigt". Tomas min man skulle bli halvtidspensionär. Vi skulle göra så mycket tillsammans. Det som sen händer den 14 januari 2022 är det värsta som hänt mig hittills i mitt liv. Min fina Tomas avslutar sitt liv efter en kort tid av psykisk ohälsa. En del av mitt liv tar slut där. Jag har en stor fin familj och nu tar vi en dag i taget tillsammans. Men saknaden är så stor. Så min blogg fortsätter, jag behöver komma tillbaka ännu en gång. Men den här gången blir det så mycket svårare.

Måndag och trött💤💤

Publicerad 2020-10-12 21:52:44 i Allmänt,

En helt vanlig dag på jobbet. Eftersom vi inför ett nytt system så har vi lite mindre patienter bokade än vanligt. Vi har också ombyggnader och i nuläget " mycket" personal. 
Ingen träning, åkte och träffade Belle istället. 
Handlade på vägen hem, och har sen inte gjort annat än slötittat på TV och börjat läsa den hög av ICAKURIREN som hopat sig i soffan. 
Lite om gårdagen, gick en runda med en arbetskamrat på Sankt Hans backar, hen behövde prata av sig. Fick jobba lite sen på eftermiddagen. Men sen inget mera, verkligen en lugn helg. 
Nu ska jag börja lyssna på en ny ljudbok. 
(null)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela