Livet efter fjortonde januari.

Jag startade den här bloggen/dagboken 2012 då jag blev opererad för ett stort bukaorta-aneurysm. Jag ville komma tillbaka till livet. Det har jag väl gjort nu. Mina mål att springa ett marathon och Lidingöloppet 30 km är uppfyllda. Nu januari 2022 skulle "Livet börja", jag blev pensionär på"riktigt". Tomas min man skulle bli halvtidspensionär. Vi skulle göra så mycket tillsammans. Det som sen händer den 14 januari 2022 är det värsta som hänt mig hittills i mitt liv. Min fina Tomas avslutar sitt liv efter en kort tid av psykisk ohälsa. En del av mitt liv tar slut där. Jag har en stor fin familj och nu tar vi en dag i taget tillsammans. Men saknaden är så stor. Så min blogg fortsätter, jag behöver komma tillbaka ännu en gång. Men den här gången blir det så mycket svårare.

Julaftonskväll eller egentligen är det redan juldag

Publicerad 2012-12-25 00:15:00 i Allmänt,

Hemma efter en trevlig kväll hos Kent och GunMarie. Sitter just nu och slötittar på en film från 1989. Väntar på att Emelie skall komma, hon, Oscar och Carro åker med Lennart och Erika hem. I förmiddags var vi i Skrylle, Tomas sprang på bandet, jag joggade runt på 7:an. Det tog 48 min drygt. Det kändes bra hela tiden. Är bara lite rädd att jag går för fort fram. Gymet är stängt hela helgen och är inte öppet förrän på torsdag. Lite trist. Om inte Emelie kommer snart går jag nog och lägger mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela