Livet efter fjortonde januari.

Jag startade den här bloggen/dagboken 2012 då jag blev opererad för ett stort bukaorta-aneurysm. Jag ville komma tillbaka till livet. Det har jag väl gjort nu. Mina mål att springa ett marathon och Lidingöloppet 30 km är uppfyllda. Nu januari 2022 skulle "Livet börja", jag blev pensionär på"riktigt". Tomas min man skulle bli halvtidspensionär. Vi skulle göra så mycket tillsammans. Det som sen händer den 14 januari 2022 är det värsta som hänt mig hittills i mitt liv. Min fina Tomas avslutar sitt liv efter en kort tid av psykisk ohälsa. En del av mitt liv tar slut där. Jag har en stor fin familj och nu tar vi en dag i taget tillsammans. Men saknaden är så stor. Så min blogg fortsätter, jag behöver komma tillbaka ännu en gång. Men den här gången blir det så mycket svårare.

Kan inte sova💤💤💤

Publicerad 2018-11-30 22:14:23 i Allmänt,

Vi landade 13:15 idag på Kastrup. Det gick fantastiskt bra att flyga hem. Kunde sova en hel del. Kom med ett tåg 14;02, var i Lund 14:40. Gick upp till hållplats Åke Hans, missade en buss 4 med ett par minuter, fick sedan vänta minst 20 minuter på nästa, fast det skulle ha kommit en inom 5 minuter. Inte hemma förrän strax innan fyra. Packade upp, la i tvättmaskinen. Duschade, lagade lite enkel mat till oss. Såg på " Vår tid är nu" och Vanity Fair. Har nu legat och vridit mig i sängen i 10 minuter. Hoppas att jag snart somnar. 😴

Lång dag

Publicerad 2018-11-29 17:14:19 i Allmänt,

Jag har aldrig gillat avresedagar. Vi skall inte åka förrän 22:05. Frukost på West Egg Café där vi åt första morgonen. Idag blev det pannkakor med extra allt nästan Mums!
Lite shopping igen på Macys. Lyckades handla lite till. Checkade ut, lämnade väskorna i bagagerummet. Sen gick vi ut till Navy Pier, solen kom fram, det var underbart väder. Tillbaka till stan sedan, köpte en tunn väst på UNIQLO. Tittade in på Bloomingdales. Fantastisk julgran.
Lunch på Cheese Cake Factory.
Tillbaka till hotellet i väntan på att klockan skall bli 18:00 och vi kan åka ut till flygplatsen.
Lasagne Verde

Julgran på Bloomingdales

Ute på Navy Pier

Hancock building

Onsdag och i morgon åker vi hem.

Publicerad 2018-11-29 06:45:39 i Allmänt,

Blir galen, skrev ett långt inlägg och sen hängde telefonen sig. Allt försvann, borde lära mig spara. Tar allt igen😊.
Börjar med gårdagen, loppet blev inställt men då hade vi tagit taxi ut och var lite sugna på att springa, så vi bestämde att springa tillbaka till hotellet. Fick springa med min tjocka kofta. Den hade jag tänkt att ha på mig efter loppet.
Trevlig jogging runda med C, som varit här många gånger.
Frukost på Starbucks, buss till kongressen. Vid dagens slut, buss till Palmer house och sedan Milleniumparken och bönan. Jättehalt ute. Vilade en stund på hotellet sedan lite shopping igen. S dök upp och vi åt på en pizzeria.
Onsdag
Gymet på morgon, träffade P där. Frukost på hotellet. Buss till kongressen.
Efteråt buss hem till hotellet, lämnade våra saker på rummet och ut på stan. Packade det mesta, hoppas att inte väskan väger för mycket.
Siemens bjöd på buffé i   Hancock building. Den riktiga hissen var ur funktion så man fick åka varuhusen upp, uppdelat på två gånger upp till 95:e våningen.
Vi gick hem i det något mildare vädret och snart skall vi sova

Springa när det är minus 10?

Publicerad 2018-11-27 12:34:33 i Allmänt,

RSNA:s Fun Run morgonlopp
Ibland tänker jag mig inte för. När R inte skulle springa så tänkte jag att jag kan ju ta hans nummerlapp och springa med C. Så nu sitter jag här på sängen. Vet inte hur mycket jag skall bylta på mig. Väderappen säger att de där minus 10 känns som minus 17. Det skulle jag inte ha läst.
Jag kunde inte sova så bra i natt. Vaknade kl 3 och har inte kunnat somna om.
Fortsättning följer........

Måndag

Publicerad 2018-11-27 00:48:48 i Allmänt,

Denna morgon inleddes med ett frukostmöte redan kl 6 (!)   Gick upp 4:25.  Taxi till hotellet.
Frukostmöte med Siemens. God frukost men inte av samma klass som Philips.
Därefter buss till Kongressen. P och jag gick på föreläsning om MR och kontrastmedel och MR-säkerhet. Riktigt bra föreläsningar.
Möte med Philips, kändes lite oorganiserat.
Lunch på Foodcourten, tog en Veggieburgare, ingen höjdare.
Efter lunch möte på Canon.
Den här dagen hann vi ut när det var ljust. Köpte lite julklappar till Felix och Ruben.
Sen har jag chillat på rummet. Druckit ett litet glas vin, ätit chips. Skall nu duscha och göra mig klar för middag på kvällen.

Söndag

Publicerad 2018-11-27 00:36:24 i Allmänt,

Tidig morgon med frukostmöte med Philips. God frukost, intressant information. Sen vidare till kongressen för att registrera oss.
Vi gick på en föreläsning rörande HeadNeck. Katastrof, man hörde inte vad som sades och det var mest en massa tabeller. Så vi gick därifrån. Lunch på MacDonalds, dyrt, tog lång tid, oaptitligt. Tog en fiskburgare och juice.
Vi upptäckte sen att det knappt hår att äta bra här. Det är dyrt och hittills har vi bara ätit dålig mat👎.
Lite olika möten, först ut med Samsung.
Sen Mediel. Efter detta tog vi bussen till Palmers. Fantastiskt med alla julprydnader. Vi gick bl. a på Macys. Jag åkte längst upp till restaurangen och där var så juligt.
Riktigt dåligt väder på kvällen så vi gick på en restaurang som låg tvärs över gatan.
Lite juliga bilder

Dagarna går fort

Publicerad 2018-11-27 00:18:50 i Allmänt,

Tiden rullar på
Får kanske börja berätta om fortsättningen på lördagen.
S gillar att shoppa och ville åka ut till en Mall som hon läst om. Jag tänkte att jag hänger på. Det visade sig vara ett stort misstag. Det kostade 50 dollar att åka ditut.
Det var massor av folk. Sunkiga matställen. Där fanns massor av märkesaffärer. Kö in till vissa och kö till kassan. Vi bestämde att träffas efter 2 timmar, det visade sig att S var mer shoppingsugen så vi tog en och en halv timme till. Jag kände ångest för att jag åkt ut och betalat så mycket för taxi så jag kände att jag måste handla så jag köpte tröjor till mig själv. Köpte julklappar. Skor på Skechers.
Till sist var vi färdiga taxi hem för samma hemska pris.
Vi avslutade kvällen med att äta på Fridays, vilket ändå visade sig vara ett helt ok val.
End of Saturday

Klockan bara halv tio...

Publicerad 2018-11-24 18:56:22 i Allmänt,

Detta blir också en lång dag. Om man vaknar kl 4 så får man mycket dag. Antar att jag kommer att vara trött i kväll.
Gick med Souzan till ett riktigt mysigt café för att äta frukost. Vi hade kollat en hel del ställen och det här såg heller inte så lovande ut. Men det visade sig vara ett trevligt ställe med amerikansk frukost men jag tog en vegetarisk omelett med stekt potatis och rostat bröd och en hel kanna kaffe att dela på.
Efter det blev det shopping, handlade en jultröja, ett par julsockar, godis till Emma och Julia. En julgranskula som föreställde en hund, den påminde om Lufsen. sen gick jag hem till hotellet. Souzan stannade kvar.
Träffade P som mådde bättre, ny shoppingrunda, Handlade en skön kofta, det är black Friday så allt är på rea. Lite gråmulen dag.
Nu sitter ja på en motionscykel på gymet. Få se vad mer jag orkar med.

1 månad kvar till julafton.

Publicerad 2018-11-24 12:38:04 i Allmänt,

Vaknade kl 4 amerikansk tid. Vet inte riktigt vad jag skall hitta på nu. P är fortfarande dålig efter flygturen. Jag har duschat, packat upp.
Ringt Tomas, druckit kaffe. Finns inte frukost på hotellet så man måste gå it och äta den
Skall kolla sevärdheter i Chicago...
Min utsikt från sängen😊

Vilken lång dag

Publicerad 2018-11-24 04:30:58 i Allmänt,

Fredag 23/11

På väg😊 eller.. sitter på planet mot Chicago. Har inte känts verkligt förrän nu. Grymt varmt på planet. Vi sitter lite utspridda vi från Lund. Vi skall lyfta 15:40. Sen väntar 9 och en halv timme i luften.

Gick upp som vanligt i morse och jobbade till kl 12.

Skall passa på att se lite filmer, Tomas har tjatat om att se "On Chesil Beach". Den har inte tilltalat mig men nu kan jag se den gratis.

En spännande vecka ligger framför mig.

Kl är 21:23 och det är fortfarande fredag 23 november.

Det var en ganska jobbig flygresa trots att den gick 25 minuter snabbare än planerat. Hade en mittenplats och det var varmt.

Mina resekompisar var trötta så jag gick ut själv en stund på kvällen och njöt av alla ljus. Det är verkligen pyntat.

Hittade en mataffär där jag handlade bananer, nötter och minimorötter.

Har duschat druckit kaffe och skall snart sova

Resfeber

Publicerad 2018-11-22 20:39:52 i Allmänt,

Har packat det mesta tror jag. Har så svårt att tänka att jag ska åka till Chicago i morgon
  Idag var det K:s begravning. Kyrkan var full. Det var en fin begravning, men det känns så konstigt att veta att man aldrig mer få se honom.
Åkte direkt hem efter jobbet, pallade inte att träna. Sen direkt ut till Nova och köpte en ny julgransbelysning och en ljusstake till köksfönstret. Packade lite, lagade mat och nu ser jag en julfilm🥰  ännu en sockersöt film.
Har ångest för att jag inte tränar.  (null)

Onsdagkväll och denne svensken är trött

Publicerad 2018-11-21 19:01:20 i Allmänt,

I morse blev det gymet, blev grymt trött men genomförde ändå passet.
En mycket tuff dag på jobbet, efter jobbet skulle jag då fixa en del av mina måsten. Köpte en rem till min resväska, växlade pengar, köpte en handblomma till K:s begravning i morgon. Sen orkade jag inte gå till gymet som jag hade tänkt. Gick till gymet där jag hade min väska, tog den och åkte hem. Har lagat mat och slöar nu i soffan framför TV: n.
De dagar som gått sedan jag skrev senast.
För att börja med i söndags. Vi åkte och handlade Emelie och jag, förberedde en del av maten, jag sprang en runda, Tomas och Emelie tränade på gymet.
Hemkomna fortsatte vi med matlagningen, från början var vi 11, efter alla avhopp var vi 6. Men det blev en trevlig kväll.
Emelie åkte till Stockholm måndag morgon, Tomas körde henne till tåget. Ingen träning måndag måndag morgon, ville hellre umgås lite med Emelie. Efter jobbet på måndag tog jag mig ändå till gymet och sprang 30 min på löpbandet, sen blev det vila inför spinningen på 45-50 minuter med Lisa.
Såg "Vår stund är nu" och blir ledsen för den är ganska sorglig nu och inga verkar vara lyckliga längre.
Tisdag, gymet på morgonen. LLIF:s årsavrundning på kvällen.
I kväll blir det kanske en julfilm från Netflix och vila i soffan. Jag är TRÖTT.

Morgonmys i TVsoffan

Publicerad 2018-11-18 08:06:11 i Allmänt,

(null)
Kunde inte sova kanske beroende på mannens något ljudliga sömn. Nu ligger jag hör i soffan, dricker morgonkaffe, lyssnar på julmusik, och en brasa brinner på TVrutan. Läser "Mad about the boy", vet inte vad jag skall säga om den. Har hunnit halva boken och den har inte fångat mig.
Igår åkte vi till Helsingborg tillsammans med Lennart och Erika, träffade Leif och Helena och deras barnbarn på färjestationen. Hade i bilen läst ett sms där Gästgivaregården avbokade oss för att de inte hade en kock. Vi gick runt i ett grått och kallt Helsingör, tittade i affärer. Lite svårt när vi är så många och olika åldrar och intressen. Vi hittade till sist en restaurang där vi fick plats alla. Kaffe hemma hos Leif och Helena. Vi åkte hem vid åttatiden då var alla trötta. En trevlig dag.
Vi hämtade Emelie vid Delphinen kl elva.
Och idag är det söndag och i morgon åker Emelie tillbaka till Stockholm. Jag börjar redan känna av klumpen i bröstet.
I går kväll hade jag och Emelie en diskussion om vad vi skall bjuda på idag. Hon med sin ungdom tycker att det är gästerna som skall anpassa sig efter den mat som bjuds. Jag anpassar mig mer efter vad jag tror/ vet att gästerna gillar. Det har hänt att jag velat bjuda på " nyttigare och mindre socker i maten" det har inte alltid fallit väl ut. På ett sätt har hon rätt, det är väl jag som är fast i mina gamla tankebanor. Jag tror att vi har enats nu.
Låg vaken i morse och så många tankar for runt i mitt huvud. Jag är superstressad av allt nu, LLIFavslutning på tisdag, K:s begravning på torsdag, jag åker till Chicago på fredag.
Måste packa, måste ringa restaurangen, måste skaffa handblommor, måste skicka påminnelsemail om avslutningen.
Att njuta av dagen och inte låta tankarna styra för mycket. En annan sak som lite "förstör" våra liv är alla förväntningar vi har om hur det skall/borde vara.
Så låt nu den här dagen bli en fantastisk dag, fri från orealistiska förväntningar. Skjuter en del av mina måsten till i kväll och följande dagar och tar ett djupt andetag.
Lite bilder från igår:

Fredag 16 nov

Publicerad 2018-11-16 23:22:21 i Allmänt,

Gick upp halv åtta, åt frukost med Emelie. Egentligen skulle Tomas varit ledig också men med många sjuka på hans jobb så gick det inte. Så jag åkte med Emelie till Helsingborg. Vi gick runt lite i affärer sen var Emelie hos tandläkaren (Jennie) medan jag väntade hann jag med att läsa 3 tidningar.
Lunch på Ginger Hälsobar, mycket färgglad mat. Hade pratat om att klippa mig och eftersom vi passerade ett antal frisörsalonger och Emelie tyckte att mitt hår skiftade i grönt!!! så blev det klippning på ett dyrt och exklusivt stället. Mycket trevlig personal, Jag är nöjd med klippningen.
Vi gick sedan i affärer, provade kläder, köpte en tröja på Åhléns.
Emelie stannade kvar i H-Borg för att träffa en annan kompis. Jag åkte hem, stopp på motorvägen, så jag körde runt ute på skånska landsbygden, kom ut på motorvägen igen och då hade nog stoppet löst sig, för det var så mycket trafik.
Här hemma i kväll har jag sett två julfilmer (!) på Netflix.
Har lite ångest för jag har inte sprungit sedan i tisdags då jag sprang på löpbandet.

Fredag igen

Publicerad 2018-11-16 08:32:39 i Allmänt,

Nu går tiden så där fort igen. Emelie kom hem i onsdags❤️. För att snabbt återge tiden sedan jag senast skrev.
Onsdag:
Inget gym på morgonen. Jag handlade på Willys efter jobbet, Willys som snart verkar vara klar med sin renovering. På kvällen väntade vi på Emelie som skulle komma 18:30 men kom 20:15 kanske. Trist med tågförseningar.
Torsdag:
Emelie fyller 29 år🎉.
Gick till gymet på morgonen. Sen direkt hem efter jobbet. Tomas och Emelie hade handlat och Emelie lagade mat och gjorde en Rawfoodtårta, smaskig men mättande. Tomatsoppan var också mycket god. Gästerna kom klockan sju, Erika o Lennart, Oscar o Johanna.
En trevlig kväll.
Nu sitter vi framför TV: n, Emelie och Jag i varsin soffa. Vi gar inte dagens program riktigt klart för oss.
Vi skall träna, Emelie skall träffa Jenny i Helsingborg. Jag skall följa med är det tänkt. Men vi kommer nog inte att umgås så mycket..vi får se hur det blir.

Tisdagskväll beredskap

Publicerad 2018-11-13 21:20:29 i Allmänt,

Började jobba kl 11. Gick till gymet innan jobbet och sprang 10 km på 1:01:13.
Lite rörigt på jobbet, men vi kunde gå hem i tid.
Igår då? Gymet på morgonen. Efter jobbet cyklade jag ner till stan för att träffa Kristiina. Vi åt på Café &le. Jag åt en vegetarisk pasta. God öl till detta. Var hemma till " Vår tid är nu"
Hann också med att se Första dejten.
I morgon kommer Emelie hem❤️.

Hjälp- helgen är redan slut.

Publicerad 2018-11-11 18:23:49 i Allmänt,

Även om jag gillar mitt jobb, så gillar jag att vara ledig också. Helgen går så fort.
Oscar och Johanna dök upp vid tio. Vi åt frukost sen gick Tomas och tränade med dem. Jag bestämde mig för att springa, min långsiktiga träning inför UltraVasan har börjat så jag sprang ner till Sankt Hans backar och 3 varv där. Dagens löprunda var nog min långsammaste någonsin. Fattar inte vad det har tagit åt mina ben. De har knappt styrfart. Tänker att jag skall öka varven successivt.
Sen tog jag mig an ett annat projekt. Rensa i pärmskåpet. Jag sätter alltid in räkningar och annat i en pärm. Förr behövdes nästan 2 pärmar för ett år. Nu är det inte så mycket papper. Slängde massor, ibland fastnade man i vissa. Högen av papper från tiden då jag låg på sjukhuset i Malmö och var nyopererad. Hur jag pendlade mellan hopp och förtvivlan  huruvida jag skulle kunna träna igen.
Högen med betyg och kurser man gått, de behöver jag inte längre, men kunde ändå inte slänga dem. Det kändes lite sorgligt. Mitt yrkesverksamma liv är snart över. Åren har gått så fort.
I kväll har vi ätit resterna från morgonens stora frukost. Tomas som har slavat i trädgården idag , har åkt iväg och tvättat bilen.
Jag halvligger i soffan och skall börja läsa en ny bok: " Mad about The Boy" av Helen Fielding.
(null)

Söndagsmorgon och kanske ännu lite gråare än i går.

Publicerad 2018-11-11 09:00:40 i Allmänt,

Klockan är halv nio, ser på TV4 nyhetsmorgon som jag nästan alltid ser på helgmorgnarna.
Egentligen hade vi tänkt vandra idag. Men Oscar och Johanna kommer hit kl 10 på frukost, det är Fars dag ju. Pappan skall snart ut och handla lite till frukosten medan jag kokar ägg, bär upp tvätt och diskar upp.
Igår då, det blev en lugn hemmadag. Vi tog in blommor från trädgård och uterum, plockade undan trädgårdsmöbler. Räfsade gräsmattan, åkte till Erikshjälpen med en del av de kläder vi sorterade ut förra helgen. Handlade mat på Willys, där man börjar bli klar nu med sin renovering. Det har varit ett jobbigt år, man har flyttat runt saker hela tiden, det har varit svårt att hitta.
Sprang sen en fruktansvärt långsam runda. Jag säger det igen: Hur kan jag springa så här långsamt?
Lagade mat på kvällen, mestadels på saker vi hade hemma, tänker på att försöka slänga så lite som möjligt. Men vet inte hur väl jag lyckas. Just nu håller jag på med projektet: äta upp allt bröd jag har i frysen.
Då får vi se hur den här dagen blir☺️

Lördagsmorgon under filten i TVsoffan

Publicerad 2018-11-10 09:27:59 i Allmänt,

En grå och trist morgon. Inga planer direkt för dagen. Rädda lite växter i uterummet och i trädgården. Ta in dynorna och lite andra saker från uterummet. Måste springa.
Har bokat biljetter till Sthlm i december.
Har säkert en massa "måsten" som "måste" fixas. Måste handla mat.
Alltså en något tråkig dag.

Livet försvinner bort i en rasande fart

Publicerad 2018-11-09 22:29:54 i Allmänt,

Redan fredag och en ledig helg ligger framför mig. Om vi ska börja med gårdagen, gymet på morgonen, mycket att göra på jobbet, jobbade över. Åkte till Ica och hämtade ut paket. Pallade inte att springa på löpbandet som jag hade tänkt. Satte mig och läste tidningen Hälsa och drack min Active Proviva och körde sedan 30 min spinning med Linda.
Fredag, inget gym på morgonen, Tomas körde Niclas till stationen, jag hängde upp tvätten och fixade med lite annat.
Bra dag på jobbet, trots ganska tufft program var vi färdiga i tid.
Tog mig till gymet, värmde upp 5 min på blytunga ben. Sen gick det lite bättre körde mycket moderata fartökningar blandat med långsammare löpning och hamnade på strax över 30 min på 5 km.
Kvällen har tillbringats i soffan framför TV:n. Sett Skavlan, Kim Walls föräldrar var gäster. Mycket gripande program.
Om man inte har öppen spis så får detta duga.

Onsdagkväll

Publicerad 2018-11-07 19:10:09 i Allmänt,

Gymet i morse.
Efter jobbet cyklade jag hem och tvingade ut kroppen på en runda. Sprang fartlek mellan lyktstolpar. Benen kändes tunga men det blev en ganska ok runda.
Sen har jag satt i mig mackor och varm chokladmjölk. Och en skumtomte😋. Jag är trött!

Tisdagskväll

Publicerad 2018-11-06 23:00:09 i Allmänt,

Gymet i morse✔️
Efter jobbet cyklade jag till Willys och hämtade min kavaj som Emelie hjälpte mig att beställa på Boozt.com. Jättefin😊
Sen blev det Skrylle och backträning. I allas våra tankar fanns K. Borta från oss men ändå närvarande.
Handlade på Willys på vägen hem, det hör vi nästan varje tisdag. Hemma avnjöt vi Dr. Oetkers spenatpizza.
Lite om gårdagen, jobbade ju kväll,så Emelie och jag hann med att gå en runda i det lite tråkiga vädret.
Hon åkte tillbaka till Sthlm i går😢. Tomas körde henne till Sturup.
Jag fick jobba över till kl 21 men hann ändå med att se " Vår tid är nu"
(null)
Bild från vår promenad i går

Hatar provhytter...

Publicerad 2018-11-04 21:29:31 i Allmänt,

Även den här dagen hann vi med att shoppa lite. Varvet på Nova, handlade en grå kjol på MQ.  Hatar verkligen provhytter, ljuset är starkt, speglar från alla håll, hemskt. Letade efter en kavaj, hittade en på Lexington, men inte min storlek. Emelie hittade den på nätet med 10% rabatt.
Dyr i alla fall. Medan Tomas och Emelie åkte till Malmö passade jag på att springa på Klosterängshöjden.
Tomas och Emelie åkte och tränade på Actic.
Blev inringd på min beredskap, jobbade ett par timmar.
Hemma igen, framför TV:n

Söndag morgon och ännu inget jobb.

Publicerad 2018-11-04 08:52:57 i Allmänt,

Igår kl 9 somnade K in. Det är så sorgligt. Så orättvist. Livet är orättvist😢.
Söndagmorgon och vi slötittar på TV4 nyhetsmorgon. Fint väder idag med. Inga planer för dagen direkt. Mysigt att ha Emelie hemma hos oss.
Har fortfarande ont i halsen och öronen, och nackvärk, fattar inte att det kan hålla i sig så länge.
Vill springa men vet inte om det är så klokt att  göra det när jag inte är helt frisk. Eller jag kanske är frisk. Vi får se hur dagen blir..

Redan lördagkväll....

Publicerad 2018-11-03 18:46:19 i Allmänt,

Tiden bara rusar iväg som vanligt. För att börja med gårdagen: Gymet på morgonen, trevlig dag på jobbet. Cyklade hem åkte och handlade med Emelie. Vi, mest hon, lagade mat. Erika och Lennart kom klockan sju. En trevlig kväll.
Lördag,
Lugn morgon, sen gick vi ner till stan, fikade på Inkognito. Shoppade lite köpte en klänning på Rabalder. Handlade ljus på Indiskan, strumpbyxor på Åhléns.
Sen gick vi hem. Inget jobb hittills på min beredskap.
Vi har rensat i garderoberna. Verkligen rensat. 3 stora Ikeakassar och lite till.
Känns ändå ganska bra.

Detta plus lite till😊

Torsdag

Publicerad 2018-11-01 21:34:36 i Allmänt,

Veckan har gått fort. Skrev i tisdags morse. Då var frågan om det skulle bli löpbandet eller inte. Det blev det 10 km på bandet, 62 min. Är ändå glad att jag gjorde det. Vi jobbade till kl åtta åkte hem blev inringda vid tiotiden. Var kvar till kl tolv, ingen behandling patienten blev bättre.
Onsdag, gymet på morgonen. Valde att inte träna på kvällen, åkte och handlade och lagade mat. Tomas hämtade Emelie på Sturup. Oscar och Johanna kom också.
Idag gymet på morgonen. Träffade Emelie nere på stan efter jobbet, sen gick vi hem tillsammans. Ikväll har vi sett på Vanity Fair, de två första avsnitten.
Inte mycket träning men jag umgås hellre med Emelie❤️