Livet efter fjortonde januari.

Jag startade den här bloggen/dagboken 2012 då jag blev opererad för ett stort bukaorta-aneurysm. Jag ville komma tillbaka till livet. Det har jag väl gjort nu. Mina mål att springa ett marathon och Lidingöloppet 30 km är uppfyllda. Nu januari 2022 skulle "Livet börja", jag blev pensionär på"riktigt". Tomas min man skulle bli halvtidspensionär. Vi skulle göra så mycket tillsammans. Det som sen händer den 14 januari 2022 är det värsta som hänt mig hittills i mitt liv. Min fina Tomas avslutar sitt liv efter en kort tid av psykisk ohälsa. En del av mitt liv tar slut där. Jag har en stor fin familj och nu tar vi en dag i taget tillsammans. Men saknaden är så stor. Så min blogg fortsätter, jag behöver komma tillbaka ännu en gång. Men den här gången blir det så mycket svårare.

Snart slut på ledigheten

Publicerad 2014-12-17 15:46:02 i Allmänt,

3 dagar har gått fort men det har varit skönt att ladda batterierna. I dag har jag fikat med Gunilla på stan. På St Jakobs. Trevligt och gott. Pallade inte att gå i affärer sen utan cyklade hem. Gick en runda med Lufsen. Tvingade sen ut kroppen på en löprunda, bara 35 min, men bättre än inget. Har inte lust att springa för tillfället men eftersom jag vet att jag inte mår bra om jag inte springer så måste jag. Och i morgon skall jag gå på morgonspinningen. Glad att jag får lov att göra det för jobbet. jag är glad att jag har en massa komp som jag kan ta ut.
Nu skall jag bege mig till Willys för att handla en del av julmaten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela