Livet efter fjortonde januari.

Jag startade den här bloggen/dagboken 2012 då jag blev opererad för ett stort bukaorta-aneurysm. Jag ville komma tillbaka till livet. Det har jag väl gjort nu. Mina mål att springa ett marathon och Lidingöloppet 30 km är uppfyllda. Nu januari 2022 skulle "Livet börja", jag blev pensionär på"riktigt". Tomas min man skulle bli halvtidspensionär. Vi skulle göra så mycket tillsammans. Det som sen händer den 14 januari 2022 är det värsta som hänt mig hittills i mitt liv. Min fina Tomas avslutar sitt liv efter en kort tid av psykisk ohälsa. En del av mitt liv tar slut där. Jag har en stor fin familj och nu tar vi en dag i taget tillsammans. Men saknaden är så stor. Så min blogg fortsätter, jag behöver komma tillbaka ännu en gång. Men den här gången blir det så mycket svårare.

Ätit massor av skräp😫

Publicerad 2016-11-10 19:56:50 i Allmänt,

Slut på krafterna. Kan det vara för allt skräp jag äter? Igår var vi på 70 årsuppvaktning. Då blev det en massa kakor och lite cointreau till kaffet. Innan på dagen klämde jag i mig några alladinpraliner och ett wienerbröd på MR säkerhetskursen. Och idag har det fortsatt i samma stil. Kurs idag igen. Och till förmiddagsfika blev det en otroligt god butterkaka. Vi blev bjudna på lunch på Patient hotellet. Och till kaffet en dammsugare. Och till kaffet efter maten i kväll, pepparkakor med ädelost. Hjälp. Känns som det är tusentals kalorier och det är det nog.
Har tränat i kväll. Sprang på löpbandet. Och jag hatar löpband. Eller kanske inte hatar. Jag springer hellre ute. Det har blivit mycket löpband nu ett tag. Bara för att det ska bli någon löpning överhuvudtaget.
Måste helst träna i morgon bitti för i morgon kväll kommer Emelie hem😊❤️.
Och hon vill nog inte träna i morgon kväll.
Har en massa måsten kvar i kväll. Ett måste är avklarat. Lufsen är nu duschad och luktar gott. 😘.
Skall ta itu med resten nu😬.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela