Livet efter fjortonde januari.

Jag startade den här bloggen/dagboken 2012 då jag blev opererad för ett stort bukaorta-aneurysm. Jag ville komma tillbaka till livet. Det har jag väl gjort nu. Mina mål att springa ett marathon och Lidingöloppet 30 km är uppfyllda. Nu januari 2022 skulle "Livet börja", jag blev pensionär på"riktigt". Tomas min man skulle bli halvtidspensionär. Vi skulle göra så mycket tillsammans. Det som sen händer den 14 januari 2022 är det värsta som hänt mig hittills i mitt liv. Min fina Tomas avslutar sitt liv efter en kort tid av psykisk ohälsa. En del av mitt liv tar slut där. Jag har en stor fin familj och nu tar vi en dag i taget tillsammans. Men saknaden är så stor. Så min blogg fortsätter, jag behöver komma tillbaka ännu en gång. Men den här gången blir det så mycket svårare.

Redan söndag

Publicerad 2019-12-29 00:03:32 i Allmänt,

Den har gått ganska fort den här dagen. Träffade PR:n kl elva. Fick massage för mina axlar, det känns så skönt efteråt. Fick en del nya övningar. 
Såg 10 km skidor fristil damer? Där Ebba Andersson kom trea. 
Vi cyklade ner på stan för att byta de tröjor vi fått i julklapp. Vi behövde båda en storlek större. Tyvärr fanns det inte så jag köpte en morgonrock, Tomas hittade inget som passade så han får leta vidare på Nova kanske. Köpte en ny kamera på Mattssons. Det blev inte den jag hade tänkt, den var lite för simpel. Det blev en Panasonic liknande den jag hade tidigare. Får väl vara lite försiktigare och undvika sand. Har inte haft någon riktig kamera på länge så det ska bli skoj att ta bilder igen. Det blir hyfsat bra bilder på telefonen men det går inte att jämföra med en riktig kamera. 
På kvällen besökte vi Lennart och Erika, blev bjudna på paj och vin. Vi tittade sen på gamla filmer, roligt att se när barnen var små. 
(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela