Livet efter fjortonde januari.

Jag startade den här bloggen/dagboken 2012 då jag blev opererad för ett stort bukaorta-aneurysm. Jag ville komma tillbaka till livet. Det har jag väl gjort nu. Mina mål att springa ett marathon och Lidingöloppet 30 km är uppfyllda. Nu januari 2022 skulle "Livet börja", jag blev pensionär på"riktigt". Tomas min man skulle bli halvtidspensionär. Vi skulle göra så mycket tillsammans. Det som sen händer den 14 januari 2022 är det värsta som hänt mig hittills i mitt liv. Min fina Tomas avslutar sitt liv efter en kort tid av psykisk ohälsa. En del av mitt liv tar slut där. Jag har en stor fin familj och nu tar vi en dag i taget tillsammans. Men saknaden är så stor. Så min blogg fortsätter, jag behöver komma tillbaka ännu en gång. Men den här gången blir det så mycket svårare.

Tisdag 7 juli

Publicerad 2020-07-07 19:03:23 i Allmänt,

Ännu en semesterdag till ända. Vi är nu på väg hem från Östersund där vi har lämnat av Daniel och Felix. V åkte från Spännviken vid ett-tiden. Vi började med att äta på en italiensk restaurang La fabbrica del Gusto. 
Sen gick vi runt lite i affärer och återsamlades sedan på Wedemarks konditori. Handlade på ICA Maxi innan vi lämnade stan. 
Innan vi åkte i morse körde Tomas och jag in till Gäddede, där Turistbyrån tyvärr var stängd. Vi hittade motionsspåret bakom skolan och tog oss runt på 2,5 km:s spåret. 
I går blev det pizzabak. Det var utsökt goda pizzor som Jeanette och Daniel tillagade. 
Jag, Jeanette och Daniel tog oss ut på en våt promenad på en gräsbevuxen skogsväg. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela